تشریح نحوه برگزاری آزمون دکترادر دانشگاه یزد

یزدفردا : نماينده تام الاختيار دانشگاه اظهار داشت :در آزمون دكتراي امسال در يزد 1507 نفر داوطلب مرد و 836 نفر داوطلب زن در 9 گروه آزمايشي مشتمل بر 107 کد رشته به رقابت مي پردازند.
 دکتر سید ابوالفضل شاهزاده فاضلی در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در یزد گفت: آزمون سراسری دکترا روز پنج شنبه بیست و پنجم فروردین ماه جاریدر دو نوبت صبح و بعد ازظهر در دو حوزه دانشگاه یزد و آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می شود.
وي ادامه داد: ساعت برگزاری این آزمون در نوبت صبح راس ساعت 8 صبح و در نوبت بعدازظهر راس ساعت 15 خواهدبود که داوطلبان لازم است حداقل نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل حضور داشته باشند. وی خاطر نشان کرد متقاضیانی که در آزمون نوبت صبح شرکت می کنند باید در آزمون نوبت عصر هم حضور یابند.
وی در خصوص مدارک لازم برای ورود به جلسه آزمون گفت: داوطلبان باید کارت اینترنتی ورود به جلسه خود را که در آن حوزه آزمون آنان مشخص شده را به همراه داشته باشند و به عکسدار بودن و صحیح بودن اطلاعات کارت خود توجه کنند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد آوردن کیف، وسایل شخصی و به ویژه تلفن همراه به جلسه آزمون ممنوع است. وی همچنین اضافه کرد: به دلیل محدودیت زمانی بین دو مرحله آزمون از کلیه داوطلبان پذیرایی ناهار انجام خواهدشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا